February 3, 2011

Food fest -in Japan


Hi guys! Sorry it's been a while. Can you imagine it's already February?! Where did the January go??? Time flies! It's only been three weeks since I got back from Tokyo and I'm already missing Japan :*( All these food makes me hungry and miss home. Thank you so much for those of you invited me to incredible dinners. It was very nice catching up with you all! I even forgot to take some pictures and realized it after I finished eating. Hahaha...but even a bowl of soup or my grand ma's Ozoni (traditional Japanese New Year soup? thing) makes me so so happy. I love you guys! and hope to see you soon!!!

Hi!みんな元気?なんだか気がつけば、もう2月?!早いよね~。いったい1月はどこいったの?日本から帰って来て、まだ三週間しか経ってないのにもう日本が恋しい~。この写真整理してたら、お腹がすいてきて、また日本が恋しくなちゃった。たくさんの方にご馳走していただいて、本当にどうもありがとうございました。Leniは幸せ者です。みなさんと久しぶりに色んなお話が出来て、とっても楽しかった~♪中には写真撮り忘れて、食べたあとに気づくパターンが多かったにゃ。でも、お味噌汁一杯だったり、おばあちゃんのお雑煮だったり、そういう何気ないものが以外と一番落ち着くんだよね。今度行くときは春とか暖かいときがいいな♪
みんなSee you soon ne ;)