September 3, 2011

.....September already....?!

Sorry guys! It's been a while since my last post...!
I've been really busy and having intense past couple of weeks.
How are you all? Hope you enjoyed your summer and ready for the fall!
The photo below is taken when I had my makeup done by amazing Toni G!
She is not only an extraordinary artist but amazing person as well. She always inspires me and I love her very much♥

o.m.g.
気がつけば、もう9月!
久しぶりの更新になっちゃって、so sorry! ><
ここのところずっと忙しくて、ちょっとかなり濃い数週間だったの。
みんなはどう?ショーウィンドウにはもう秋服が目立つけど、夏エンジョイしましたか?
LAは相変わらず、のんびり天気が良くて季節の変わり目っていう感じもあんまりしなけど、みんな体調管理には気をつけてね〜!
写真はこの前、お友達の超有名メイクさんToniにメイクしてもらったときのもの。
(あんまり写真撮る時間がなくて、この写真じゃわかりにくいかな。あ、ちなみに前髪も切りました。)
Toniは本当にそれはそれは素晴らしいメイクさん、というより真のアーティストでね。
今は誰もがうらやむ、あの大女優さんの専属メイクさんでアカデミー賞にもノミネートされるような実力の持ち主なの!人間としても本当に最高で、お話聞いてはいつもインスパイアされっぱなしのLeni。尊敬してやまない、とっても大好きな人の一人です♥