April 4, 2012

BATTLESHIP World Premiere in Tokyo




I flew in Japan a few days ago to attend my sister, Yui's wedding. The Wedding was just so breathtaking but I will post about the wedding some other time. When I told Peter Berg (Director of "BATTLESHIP") about my visit to Tokyo, he invited me to the World Premiere of the "BATTLESHIP" :)
The Premiere took place in Yoyogi during stormy weather yesterday. It was such an exciting but nervous experience watching myself on a huge screen but movie was so fantastic...! It's a perfect summer entertainment for sure!! It opens in May for US but please go see "BATTLESHIP" in theaters near you ;)
Photos are from after party with lead actor Taylor Kitsch. I look like I'm hosting Taylor at Ginza or something. lol.

数日前から妹の結婚式に出席するため、日本に来ています。ウェディングは本当に息をのむような美しさで、Leniはずっと泣いていました。笑 結婚式については、またゆっくり書きたいと思ってるけど、今日は昨日行って来たばかりの「バトルシップ」のワールドプレミアについて。
日本に行く前に監督のピーター•バーグと話していたら、「せっかく日本に行くのなら、ぜひワールドプレミアにもおいでよ!」と招待してくださいました。この、ピーターって以前は俳優さんもやっていて、一見、強面なんだけど、本当に本当にすごくやさしいの。巨大スクリーンに映る自分を見るのって、エキサイティングでもあり、緊張もするよね。でも、映画は本当に豪華で夏の大作としてピッタリのとてもエンターテイニングな作品になっていました。みなさんも、ぜひ映画館で観てくださいね。

写真はアフターパーティのもの。主演のテイラー•キッチュと一緒に。この写真のLeni、銀座かどこかのチーママさんみたい。笑
アフターパーティのあとはリアーナや他のキャスト、監督たちとカラオケに行って、本当に楽しい一日だったよ( •ॢ◡-ॢ)-♡